|
Karosérie |
|
Restaurujeme historické karoserie všech typů a značek včetně
karoserií s dřevěnou konstrukcí. Na zakázku vyrobíme kompletní karosérii dle
dokumentace, nebo vzoru a to i z hliníku. Vyrábíme jednotlivé díly karoserií.
(Např. dveře, kapoty na Porsche 356, . . .) |
|
Výdřeva
|
|
BMW 328
|
|
Jaguar XJ12 s originální, námi vyrobenou karoserií
|
|
Po nalakování
|
|
|
|
Hliníkové díly na Porsche 356
|
|
|
|
|
Kopie legendárního Porsche Spyder 550 |
|
Naše Porsche Spyder má svařovaný trubkový rám s hliníkovou
karoserií. Zavěšení předních kol tvoří kliková ramena.
Příčně uložené torzní tyče vázané do čtyřhranu slouží k jejich odpružení.
Vlečná zadní náprava s výkyvnými poloosami je odpružena též torzními tyčemi.
Dle výběru zákazníka jsou zadní
brzdy bubnové nebo kotoučové. Zvláštností jsou přední kotoučové brzdy chlazené
vzduchem z vnitřní strany. Vůz je vybaven mechanickou ruční brzdou zadních kol.
Motor (boxer) je uložen vzadu před zadní nápravou.
Varianty motorů:
- čtyřválec s volbou výkonu 60-75 PS, 90-100-125 PS.
- Dvoulitr s 120-145 PS, 170 PS.
- Carrera dvoulitrový motor se suchou olejovou vanou. (volba králů)
Převodovka disponuje čtyřmi synchronizovanými rychlostmi vpřed a jednou vzad.
Spojka je jednokotoučová, suchá. Nádrž o objemu cca 90 litů je vyrobena z hliníku
a je umístěna pod přední kapotou. Vnitřní výbava a barva vozu je dle přání zákazníka.
Automobil je možné realizovat v provednení "leštěný hliník".
Na voze naleznete vesměs originální díly Porsche. Hmotnost vozu činí cca 590 Kg.
|
|
|